23 mars 2011

Slutspurt

Hela familjen sover och här sitter jag och kör slutspurten på nationalekonomitentan. Alla uppgifter utom en är klara och det känns riktigt bra. Har kvar lite analyser av ett bokslut och sen får jag hoppa i säng och sova några timmar innan det blir fullt ös på näsgärdsvägen.

I morgon ska vi hänga med kära grannarna i gula huset och på kvällen ska jag och Anna och köra lite Afro. Känner att det blev lite träning i veckan, men i vanliga fall är ju Ludvig på förskolan alla veckans dagar och då är det ju enklare. Nåja, det blir iaf två pass, nästa vecka satsar vi på minst tre som planen lyder, 2 styrkepass (varav ett kombinerat med kondition) och minst ett gruppass.

-----uppdatering 01:23-----

Nej, nu kommer jag inte längre, alla uppgifter är genomlästa, men jag måste läsa genom det jag skrivit ikväll med pigga ögon (och hjärna) i morgon. Så inlämningen får vänta ytterligare en dag. Men det gör inte så mycket. Vi har ju till fredag 18:00 på oss :)

God natt!

0 kommentarer, klicka här för att kommentera!: