15 mars 2011

25 % mindre

I den högra spalten ser ni en bild på mig 25 % mindre, inte enbart viktmässigt men även dubbelt så bra form (minst). För att få tillgång till denna sida måste ni lämna er mail till mig (ALLA som vill kommer kanske inte att få läsa, så ni får inte ta illa upp om fallet är så) Jag kommer att lägga ut bilder veckovis på hur kroppen förändras, kommer inte tala om vikt utan enbart om andra resultat så som kondition och styrka (det som jag anser är relevant).

Lämna en kommentar i detta inlägg med din mailadress eller skicka ett mail till sofarsogood@spray.se

7 kommentarer, klicka här för att kommentera!:

Karin sa...

Jag vill gärna följa med eftersom jag själv gått genom en -25% förvandling för 8 år sedan. (OMG är det så längesen?!)
litenk@gmail.com

Anonym sa...

Hej :)

Skulle vilja läsa om din resa... behöver inspiration för att orka fortsätta min egen ;)

Maria

m.i.a.74@hotmail.com

Petra sa...

Hej Sofia. Jag vill gärna följa din utveckling, det är inspirerande och peppande nu när jag ska komma igång med träningen igen efter ett uppehåll. Vi ses troligen på inpuls snart. Lycka till! /Petra

Katta sa...

Jag måste ju följa detta, ska bli jätteskoj! pepp pepp :)

katarinaekforsberg@hotmail.com

josefin sa...

Ja...jag skrev på ett annat inlägg men okej: fifar1@hotmail.com

:)

camilla jonsson sa...

Jag skulle gärna vilja läsa den där bloggen.. håller själv på med viktminskning och man behöver all motivation man kan få :)

fridons sa...

får jag vara med?