14 mars 2011

06:49

06:49 i morse registrerade jag mig på mitt första pass på Inpuls.
En krävande men kanske inte så rolig spinning blev det, musiken var väl ingen höjdare ( och ärligt så jag rätt trött) Körde på rätt ordentligt, men kommer ta det lugnt med positionerna ett tag till då varken balans eller styrka är i ordning. Konditionen verkar dock inte vara helt väck.

20 minuter på löpbandet blev det sen.

På vägen ut mötte jag Lisbeth så vi passade på att boka ett pass på tisdag till veckan, nu jävlar nu kör vi!

Funderar på att (om ni inte är lätt skrämda) köra en fotoserie från början till slut under resans gång. Är det något ni vill vara med om eller ska jag köra dom inläggen privata?

5 kommentarer, klicka här för att kommentera!:

www.aludden.com sa...

Ja men klart vi vill se! Du måste mäta med måttband också för det händer nog mer där än på vågen då du bygger en massa muskler också. Spännande. Jag följer dig med spänning! Hejja vad duktig du är! Lisbeth är grym på styrke btw :)

Catti sa...

Ja det är inte dåligt att spinna på morgonen det första man gör. :) Hejja hejja! Och kuul med bilder. Jag älskar ju sånt. Det är så kul att se förändringen! Och kul att du ska köra med Lisbeth också ju!

Josse sa...

Ja, vi vill se!!! Det är ju en sporre för dig också!
HEJJA HEJJA!

Ellen sa...

Klart jag vill se, spännande och roligt! :)

Karin sa...

Jag vill också se!