28 mars 2011

Fantastiskt!

Förra veckan slutade verkligen på topp! På torsdagen var Anna med barn på besök, barnen lekte och härjade, vi pratade och åt lunch och hade en helt fantastisk dag. Sen på kvällen åkte vi till Inpuls och körde lite Afro, grymt roligt! Synd att inga Afropass går på dagtid, jag hade blivit "stammis". På fredagen åkte vi till Catti och Alfon, där vi myste, ungarna lekte och hade jätteroligt. Lek i lekparken, mat på stan, promenad och jättefint sällskap! På lördagen så åkte vi till stan och gick på Loppis, där fyndade jag bland annat en supersnygg väska åt mig själv från Oilily. Vi stannade till på Kronan där jag hittade en gräddkanna och sockerskål från min favorit Mari Simmulson i mörkblått! På kvällen blev det fest med Li, massor av härliga samtal, dans, alkohol och många goda skratt. På söndagen var vi ute och lekte, gick en långpromenad och tog det lugnt. Sen på kvällen åkte vi till stan för att fira faster Christinas födelsedag med tårta och gott sällskap. Ett superslut på en tung vecka med tenta! Tack alla! Känner mig så pigg och glad idag och fylld med positivitet!

0 kommentarer, klicka här för att kommentera!: