7 mars 2011

Produktiv vecka!

Den här veckan kommer vara produktiv och det känns så himla bra!
Idag har vi nästan gjort klart veckans grupparbete, fy fan vad bra vi har jobbat idag tjejer! I afton kommer familjen Granberg på middag och det ska bli så otroligt mysigt, var så länge sen vi sågs och det var typ ett år sen båda hela familjerna träffades.
I morgon ska jag läsa lite inför tentan tänkte jag och packa Ludvigs grejer. På kvällen kommer mamma och då ska jag lära henne koka Ludvigs välling bland annat.
På onsdag är oddsen att jag inte ska göra något annat än att njuta av lugnet (om grupparbetet är klart dvs) och börja flytta våra kläder till källaren och Ludvigs kläder till klädkammaren. På kvällen börjar vi flytta möbler till källaren och Ludvigs rum.
Torsdag fortsätter renoveringen och barnrumsinredningen (vårat rum är ju nästan klart)
Fredag mamma och pappa kommer upp med Ludvig, vi kanske går ut och äter något gott.
Lördag åker jag och Li på loppis-tur.
Söndag har vi inget planerat.

0 kommentarer, klicka här för att kommentera!: