15 mars 2011

Myskväll!

Igår var en mysig kväll, Ludvig lekte när vi kom hem, nattade dockor, bilar, nallar och diverse andra leksaker. Sen kom Ludvigs farfar och Ulla på middag och vi åt min suveräna köttgryta, mums! Ludvig är så rolig nu, övar och härmar allt. Kan inte ens minnas alla ord han säger nu, det kommer 2-3 nya per dag känns det som och massor man inte förstår, klättrar och bänglar och vill att man ska titta på, tar en i handen och ska visa saker. Go unge!

Vad jag också kan berätta är att jag faktiskt ska bryta något jag lovat mig själv att aldrig göra när jag fick barn och det är att prata bajs. (Nu ska jag prata bajs) Ludvig bajsade FAST bajs igår för första gången på snart 2 månader!!!!!! Det är lycka för oroliga småbarnsföräldrar.

0 kommentarer, klicka här för att kommentera!: