23 mars 2011

Medicinsk teknologi

Ja det är aptrist att skriva om, men nu ser jag tack o lov ett slut på den här jäkla tentan! Snart snart snart snart snart snart är det över! Snart är det sommar, bara en kurs kvar! Praktik två veckor av den dessutom och enbart ett stort arbete på ca 10 sidor. Jag längtar, även om jag kommer klaga under den kursen också i promise!

Sitter och planerar veckan och njuter av lite party musik bara för att peppa uppstämingen så här mitt i veckan! I morgon ska jag och Ludvig vara lediga och njuta av lite slasklek hemma och städning. På fredag ska vi hänga med finaste Catti och Alfon. Lördag ska jag och Li ut och göra stan osäker och Söndag ska jag nog sova bort :D

Nej åter till uppgifterna, om jag så ska sitta uppe till 3 i natt så ska jag göra dom klara och skicka in dem!

Puss på er!

1 kommentarer, klicka här för att kommentera!:

Catti sa...

Men hallå, hur var det i lördags? Glömt att fråga!