9 mars 2011

Ludvigs rum tar form

Idag har jag som jag tidigare nämt börjat med sovrummen, nu är sängen nedburen till vårat sovrum, bäddsoffan och Ludvigs bord står i hans rum. Jag har börjat med att packa in hans kläder i klädkammaren och burit ned alla våra kläder i källaren. Så här ser det ut just nu, om jag gör nått mer ikväll vet jag inte. Är rätt trött.

Vad tycker ni, blir det bra?

3 kommentarer, klicka här för att kommentera!:

Namárië sa...

En fråga från en som aldrig varit hem till er... Kommer Ludvig också ha sovrum i källaren, eller har jag missförstått? Hur många sovrum har ni i huset? :)
Det blev bra med Duplot i plastlådorna förresten :)

Catti sa...

Vad fint med dom där plastlådorna! Jag behöver verkligen fixa färdigt i A's rum.. Och han behöver nya böcker och fina hyllor till det. Vita stringhyllor. Vilket jag även vill ha i vardagsrummet.. Åh det är så mycket jag vill haa!

stina sa...

Superfint :)