9 mars 2011

Kvällens sista projekt

Kvällens sista projekt blev att sätta upp stringhyllan i Ludvigs sovrum. Något som jag vet att Petter inte gillar alls efter dom två gånger vi satt upp stringhyllor tidigare.
Det är pillrigt, galvarna är sneda, hängarna likaså.
Det glepar och glappar lite och man får "kämpa" lite för att få det bra. Men tillslut blir det ju fantastiskt fint och jag älskar att hyllor som var fina för 60 år sen fortfarande är så otroligt fina. Det kallar jag kvalité.
I morgon ska jag flytta in alla leksaker, tapetsera djuren och fixa det sista med lampor gardiner och div i båda sovrummen. Nu är jag trött, less och har smått ont i kroppen efter akrobatkonster för att nå saker jag inte når och skruva fast saker jag måste stå på tå för att klara. Men det har varit en fantastisk dag!
God natt!

0 kommentarer, klicka här för att kommentera!: