31 oktober 2011

Snart klar...

Märks att kursen här snart är till ända, tenta-ångesten hopar sig, böckerna väger bly i väskan och dom skriftliga och muntliga examineringarna är på väg in. Tisdag smäller det!

Igår var vi med fantastiska familjen Ohlsson-Lindgren, soon-to-be Lindgren only! Gilla! Vi käkade lunch och myste på hemma hos oss och sen gick vi ner till det gula huset på prärien och fixade middag, helstekt fläskfilé och rostade rotfrukter! Mumma!

Nu sitter jag på skolan och har bestämt att kvällen enbart ska innehålla jobb. Men jag har ju ett roligt "eget" jobb. Torsdag och fredag ska jag jobba på fritids, längtar efter ungdomarna så otroligt mycket, så det ska bli helt fantastiskt att få hitta på lite hyss med dem :) Hihi! Så här laddar jag mina batterier känner jag!

Bilder från helgen kommer i morgon, om det varit lite flyt i arbetet ikväll.

0 kommentarer, klicka här för att kommentera!: