2 oktober 2011

Julklappar!

Knäpp som jag är sitter jag redan nu och funderar på julklappar, speciellt juniors julklappar.
Han behöver inte mer leksaker, det är en sak som är säker men växer kopiöst mycket gör han både om fötterna och på längden. Så julens önskelista består av kläder, böcker, pussel och dyl.

- Något som jag vet att han skulle vilja ha är bilar ur CARS/BILAR filmerna. Ex. Blixten McQueen och Bärgaren, Sally osv.
- Ingrid böckerna: Ingrid från morgon till kväll, Ingrid har plåster, Ingrid vill äta, Ingrid vill bada, Ingrid träffar djuren, Ingrid ska resa (kommer 2012).
- Vem -böcker av Stina Wirsén.
- Skinntofflor, Bobux el liknande.
- Vanliga pussel, dvs ej knopp-pussel.
- Färglada tröjor, presentkort på kläder.
- Färglada sängkläder, gärna med djur på.











1 kommentarer, klicka här för att kommentera!:

Åsa sa...

Ska nog kunna ro hem några av hans önskemål, till butiken. I morgon ska jag bland annat beställa böcker. Testar Ingrid-böckerna då om min leverantör har dem, (vilket jag tror att dom har).
: )
Kramkram
Åsa