24 oktober 2011

Det brann en säkring!

Ja, det brann en säkring i mig i morse då vi svängde in mot förskolan. Där stod personal och rökte vid friskluftsintaget. Det är inte första gången, inte andra gången, inte tredje gången utan säkert 10:de gången vi kommer på personal med att röka där. Vi har tagit upp det, men personalen, rektorn och nu med rektorn igen. Hon talar med dem och INGET händer!

Jag är så förbannad att det inte finns ord, det är personal från avd. och kök som står där och blossar, eftersom dom dessutom står vid friskluftsintaget skulle dom lika gärna kunna stå och blåsa röken i barnens ansikte. Ser jag en människa till stå och röka där kommer jag personligen att trycka ciggen i halsen på dem!!!!!!!!!!!!!!!

2 kommentarer, klicka här för att kommentera!:

Åsa sa...

Men fy FASEN vad olämpligt beteende (av dagispersonalen)! Idioter!!
Avskaffa rökning helt och hållet.
: /

Johanna sa...

Jag hoppas du sade åt den/de som gjorde det? Kanske det biter mer om föräldrar också säger ifrån direkt till berörda, inte bara rektorn.