4 oktober 2011

Skola?

Sitter och känner mig stressad och omotiverad. Borde verkligen slänga i en högre växel så jag får gå hem. Är klar med veckans uppgifter iaf. Svenskan känns bra och engelskan också, men jag borde lägga mer tid på inlärningen av orden. Även om min lärare just nu verkar tycka att vi ska lägga ner avsevärt mycket mer tid på gramatik och stavning på det som är utöver kursen. Nåja, vi har alla olika åsikter om vad som är viktigast.

Sitter därför istället (dum I know) och planerar födelsedagspresenter, julklappar, doppresenter och allt annat som är mycket mycket mysigare. Åh, jag längtar till julen, till julgran och nära och kära, till tomtar och klappar, till Kalle, ja till årets mest fantastiska högtid.

1 kommentarer, klicka här för att kommentera!:

Åsa sa...

Ja det känns roligt att jag får in lite Ingrid-böcker!! Ni är så välkomna, alltid, om än "bara" för att surra och leka (som är ack så viktigt och roligt det också)..
PUSS O KRAM!
(Ps. du kämpar på så bra med skolan, jag är impad! ds.)