7 januari 2011

Trött och hungrig

Dagens kaos blev verkligen inte bra för mig, är super trött och hungrig. Men egentligen är jag nog inte det, bara man kropp som "känner så" för jag har sovit bra och ätit bra. Men men.


Sitter med mina journaler, ska snart skicka in dem - Känns riktigt bra.


Funderar på det här med frisyrer, är väldigt sugen på att förändra min (surprise) Ni som känner mig vet ju att en frisyr aldrig håller längre än 6 månader på mitt huvud för jag blir less.

Min tanke nu är kort och mörkt, vet att jag om några månader ångrar mig fruktansvärt då det tar evigheter att spara ut, men samtidigt så är det kul med kort så länge det varar.


Vad tror ni? Kort och mörkt? Kanske lite mörkare än på bilden. Det här funderar jag på...

1 kommentarer, klicka här för att kommentera!:

Catti sa...

´DU är ju fin i allt så det är väl bar köra på? :D Själv skulle jag ALDRIG våga.. Jag har klippt av mig det en gång och ångrade mig i hundra år, och sedan har jag färgat det mörklila en gång och jag såg inte klok ut och det tog ju flera år innan jag fick tillbaka MITT hår.

Ja, men då kör vi på det. Kommer ju bli grymt! Och ja, vi festar och sover väl hos B :D