9 januari 2011

Sunday

Hej världen!

Igår var en underbar dag, lilla familjen åkte på lite äventyr, kikade på lite second hand, gjorde som ingen några stora fynd, men en liten hängare med tre krokar i teak blev det.
Sen åkte vi till storheden och tittade på golv till sovrummet, så nu är vi på väg! Känns mycket bra! Vi åkte och handlade på Willys och sen åkte vi vidare hem.

På kvällen sparkade jag iväg till Li för en riktigt mysig tjejfest, med massor av godsaker, kladdkaka, chips, godis ja jösses vad mycket gott! Många skratt och mycket prat blev det och strax efter 2 i natt ramlade jag i säng här hemma med ett leende på läpparna.

Just nu sitter jag och pluggar inför tentan på tisdag, känns som att inget fastnar, men det löser sig säkert. Nått måste jag ju ha lärt mig under kursens gång även om det inte känns så just nu direkt.

Vad har ni gjort i helgen?

1 kommentarer, klicka här för att kommentera!:

Catti sa...

Vi har inte gjort ett skit i helgen. Alfon är obstinat och Anders har varit borta lördag och nu söndag också. Det har varit en skithelg!