23 januari 2011

Solsidan...

Men alltså HALLÅ! Jag fattar inte hur man kan följa detta program vecka efter vecka efter vecka, jag står knappt ut 30 minuter. Och alla verkar älska det... Finns det ingen mer än jag som tycker att det är skräp?!

3 kommentarer, klicka här för att kommentera!:

kristina sa...

Jag håller med dig jag gillade de första avsnitten i början jag tror förra året men nu är dt drygt
orkar inte se eländet
mvh kristina

Catti sa...

Haha det är så jävla roligt :D jag och Anders håller på dö i soffan av garv varje gång :D

Karin sa...

Jag är på din sida. Jag såg ett par avsnitt i början men jag orkar bara inte se det. Det är för mycket. Tack och lov tycker min sambo samma, så här är det minsann ingen solsida på söndagar!

Det känns nästan som om Sverige blivit uppdelat i två lag, de som gillar solsidan och de som inte gör det.