25 januari 2011

Så där ja!

I morse fick vi resultaten från juridik och informatik tentan och det gick superbra! Så nöjd är jag med mina 19 poäng av 30.

Detta innebär inte bara att jag fått en kurs godkänd utan att jag nu kan ansöka om studiemedel för vårterminen. Efter allt tjorv med lagförstärkningen så känns det bra att få skicka ett virtuellt "fuck you". Då dom tidigare beslutat att om man inte har godkänd anledning (typ dösfall osv) så får man inte sakna poäng från tidigare kurser.

Min ansökan nu bevisar i alla fall det jag i många och långa både telefonsamtal, brev, mail och överklaganden berättat för dem och nu får vi se om dom beviljar mig studiemedel även bakåt i tiden för de kurser jag redan avklarat.

Det här ska bli intressant att se.

1 kommentarer, klicka här för att kommentera!:

Namárië sa...

Grattis!
Håller tummarna för att CSN tar på sig dumstruten och skickar dina pengar OMG!