11 januari 2011

Nå vad tror ni?

Vad tror ni? Vilka brillor ska jag välja? Måste skicka tillbaka dem på torsdag senast!

8 kommentarer, klicka här för att kommentera!:

Mammahjärtat sa...

2:an eller 3:an håller jag på :)

Anonym sa...

Gud vad svårt! Beror ju helt på vilken look du vill ha, men jag gillar också tvåan och trean bäst.

Josse sa...

Jag håller med; 2 och 3... jag är ju så trist så jag slår ett lite hårdare slag för 2:an :D

Frida sa...

4 säger jag ;)

Catti sa...

Jag känner mig ju svintrist haha men jag gillar ju 2'an, samtidigt som jag vet att du skulle kunna bära upp alla lika bra! 3'an var också häftig, och 1'an.. Jaa, alla var ju fina!

Namárië sa...

2:an eller 4:an säger jag. Även om det känns lite tråkigt kanske :)

itsallvintage sa...

halloj''

tycker tvåan är snyggast. men ettan är skoj!!

/Lovisa

för övrigt så ska du vara glad att du klär så bra i brillor!! lyckost dig!!

Linn sa...

4:an