20 april 2009

Tiden går sakta

Men det har ändå hänt lite på sistone...

I torsdags var jag till barnmorskan och allt så bra ut förutom undertrycket, det var lite högt men det kunde bero på att jag hade feber och dessutom hade valt att promenera dit istället för att ta bussen. Inte så smart. Så jag ska tillbaka och lämna ett nytt blodtryck på onsdag då jag förhoppningsvis är frisk.

Fredag hämtade vi Katta i stan och åkte hem till oss och tryckte godis och såg på tv, mycket mysigt.

Lördag åkte Petter och Putte till Granec och skrev på kontraktet för den nya båtmotorn och sen blev det en snabbtur till Kalix och Haparanda med Katta. Hon får sin lägenhet snart så hon behövde får hämta sina grejer och handla det som saknades.
Jag sov hela vägen hem, sååå slut.

På kvällen åkte vi en tur med Oldsen och sen var det natti natti.

1 kommentarer, klicka här för att kommentera!:

Catti sa...

Åh snacka om sommarkänslor när ni tar fram Oldsen! :D Nu är det inte länge kvar. :)