27 april 2009

Mamma :)

I morgon kommer mamma, då ska vi åka på stan och köpa det sista grejerna till spjälsängen.
Det är 71 dagar kvar till beräknad förlossning idag och det känns sjukt nära, men samtidigt så långt borta. Tror inte att jag själv förstått att jag är hög-gravid. Känns inte så och det ser inte heller ut så. Kan fortfarande ha alla jackor utom två, varav en är min vår jacka så det är lite trist.

I morgon ska jag också handla hårsnoddar och klämmor och lite annat smått och gott. Samt en toning till håret så jag får bort lite av det gula. Om vi hinner ska jag också försöka hitta nån fin tunika eller klänning till.

Hoppas så innerligt att jag orkar med morgondagen, har vilat hela dagen förutom en halvtimme då Olle och jag var ute och promenerade och köpte glass.

0 kommentarer, klicka här för att kommentera!: