20 april 2009

Listor

Jag skulle kunna skriva kilometer, nej milslånga listor.

Saker jag vill ha, saker jag vill göra, saker jag vill köpa, att göra på huset, inredning till huset, saker jag önskar ska hända andra, saker jag vill ska hända mig.. ja massor med listor.

Jag älskar listor

Finns en massa bebis-saker jag vill ha. Kläderna har jag klart, det känns bra. Eventuellt vill jag ha lite matchnings-grejer. Dregglisar och tunna mössor/solhattar. Sen så var det det där med nappar, och napphållare, nappflaskor och annat roligt :) Elodie Details är nog mitt favoritmärke. Skulle helst vilja ha åkpåse och sånt därifrån också, men det är verkligen bara drömmar, kostar för mycket.



















Bilder från Elodie Details

2 kommentarer, klicka här för att kommentera!:

Catti sa...

Jag tänkte köpa den där sista tutten till er haha! ;)

Lovise sa...

Det var fräsiga grejer, det där! Fattar att du vill ha dem... Nu måste jag ju efterfråga några magbilder, jag vill ju se hur det ser ut! Känns spännande :)