29 april 2009

Grejer...

Här kommer lite bilder på smått och gott...

Lampan från IKEA, jättesöt och mysigt sken.

Sängkläder och våran underbara vagn, kolla in tärningarna :P

Skötbordet har fått nytt överdrag till dynan och två "påsar" till småsaker.
Spjälsängen sov jag i som liten :)

5 kommentarer, klicka här för att kommentera!:

Lorsid sa...

Vad fina saker det var gumman :) Nog för att Fredde diggade tärningarna bäst :P

Catti sa...

Vad fiint! Jag såg tärningarna igår på Asko! :)

Jonna sa...

gud va fint överdrag till skötbordet :) och hel mysiga saker du handlat, eran bebbe kommer att få det så mysigt !

Josefin sa...

Haha - nattsuddare :P
Nej, jag ska inte förneka till att jag ändå hade ganska roligt - vi skrattade oss tårögda flera gånger under kvällen också...
Men det lät som om er bil var lite mer i rätt anda, haha!

Kram

Karoline sa...

Jag älskar eran vagn! När jag ska ha barn vill jag också ha en sån :)