6 april 2009

En liten stor grej...

Det har varit en ganska tung dag idag, i morse verkade allt så lugnt och fridfullt men allt eftersom dagen gick blev det värre och värre med illamåendet. :(

Sen på apoteket hittade dom inte mitt recept, så jag ringde till Sunderbyn och var ARG, givetvis så kom jag till makalösa manicken telefonsvararen. Just när jag lämnat mitt medelande så hittades receptet igen på datorn och jag fick min medicin. Det dröjde 20 minuter innan sköterskan ringde upp, kändes inge bra att jag blivit arg på dem då det var apoteket som hade "problemet". Men med huvudvärk och illamående så blir man ingen snäll person tyvärr :(

Vi åkte och hämtade mobilen på DHL och sen åkte vi hem, väl hemma lagade Petter middag och jag sorterade lite papper. Oftast (jämt) är det jag som lagar mat. Den lilla grejen blev väldigt stor idag, det gjorde min dag.


Tack älskling!

1 kommentarer, klicka här för att kommentera!:

Catti sa...

Det är dom små grejerna som gör det! :)

haha ja det var ju en del! ;) Lät jobbigt. ;)