26 oktober 2010

I morgon bär det av...

... till SUS för återbesök på barnmottagningen.

Jag tänker aldrig på Ludvig som hjärtsjuk, aldrig på att han faktiskt har en hjärtmissbildning.
Fläcken har alltid funnits där (konstaterades på mitt RUL) och den har aldrig påverkat honom eller hjärtats funktion.
Jag pratar inte så ofta om den och därför faller det i glömska. Jag vet att den är där, men mycket mer reflekterar jag inte över den. Förrän man börjar prata om det med andra, när man säger att man ska på Sunderbyn för kontroll och liknande saker.

Den har aldrig varit ett problem tidigare, men tänk om den skulle vara det just den här gången?
Magknip kan man få för mindre.

Jag föredrar att inte tänka på den och att bara veta att den är där istället för att fundera på vilka framtida bekymmer som kan komma med den.

0 kommentarer, klicka här för att kommentera!: