11 oktober 2010

Fredagsmys!

I fredags tog jag och Ludvig ledigt för att leka med våra kära vänner Anna, Aline och Marthine!

Vi möttes upp tidigt på morgonen och Marthine fick en liten födelsedagspresent och sedan gick vi till kyrkans hus, där lekte vi, sjöng, fikade och hade mycket roligt! Sen gick vi Stor-tjejer (Anna, Marthine och jag) till Olivers då småttingarna somnat och åt världens mumsigaste lunch-buffé. Då vi skiljes åt på eftermiddagen så gick jag och Ludvig till Mat och Prat och härjade lite.

Här kommer lite bilder från dagen!

2 kommentarer, klicka här för att kommentera!:

Catti sa...

Alltså va? I fredags? Jag fattar inte.. Var det inte i fredags JAG var på sång?? Och ni var hemma och pluggade? haha. Nu är jag heeelt snurrig!

Anna sa...

Tack för en super trevlig dag tillsammans med er! Det var så skoj att träffa dig & Ludvig, det var ju verkligen länge sedan sist. Och Marthine var så nöjd över dagen och över presenten hon fick, Tack än en gång...till helgen kommer den upp på väggen i hennes rum =) Kram