29 oktober 2010

Arcus Fyndmarknad!

I morgon smäller det, Arcus Fyndmarknad, årets (nästan) bästa händelse!
Trängsel, prutning, budgivning, hög puls och FYND FYND FYND!

Det som eftersöks i år är retroinredning, barnmärkeskläder (molo, småfolk odyl.) Täckbyxor i 86/92, duplo och Fisher Price leksaker. Gamla gardiner till Ludvigs blivande rum vore inte helt fel nu när jag hittat den perfekta lampan och vet vilka färger som rummet kommer att gå i.

Ska ni dit? Vad hoppas ni hitta?

2 kommentarer, klicka här för att kommentera!:

Catti sa...

Nej vi ska inte dit. Sånna där tillställningar är ju inte riktigt min grej. ;) Hoppas ni hittar mycket fint!

ida sa...

Jag ska dit, nu när jag lyckats förtränga tentan så ser jag verkligen fram mot det. Jag ska leta efter en overall till Milda (gärna reima eller mckinely) roliga lampor till barnens rum och duplo. Men jag känner mej öppen för att köpa både det ena och det andra.