6 oktober 2010

God morgon världen!

Vilken morgon! Idag är en sån där dag som bara är toppen, eller känslan i kroppen är sådan.


Detta trots att det var en ny vikarie som öppnade på dagis i morse och Ludvig bara grinade så fort jag rörde mig från honom. Sen när nästa fröken kom lite senare då jag skulle gå så sa jag hejdå och gick mot dörren. Ludvig blev ledsen då han inte längre såg mig och då plockar vikarien upp honom och följer efter. Smart... Två hejdå på 2 minuter. Han grinade ju bara ännu mer då jag inte tog med honom. Nåja.





Men solen skiner och det är inte svinkallt idag, det blåser lite. Men själv känslan idag känns. Perfekt!





Sitter och väntar på Ida just nu, vi ska ta en ledig dag idag och gå på föreläsningar (vilken ledig dag va?) och äta utelunch. Ikväll måste jag dock hårdplugga för jag tänkte eventuellt vara ledig på fredag och hitta på nått med Anna, Aline och Martine som alla är lediga. Men det får bero på hur det går med pluggandet.





Avslutar med en bild från kanelbullens dag

Nej nej, han gillar absolut inte bullar... Jag lovar!

1 kommentarer, klicka här för att kommentera!:

Namárië sa...

Skönt med en "ledig" dag!
Haha, fin bild på sötnosen :)