21 oktober 2010

CSN beslut...

Loggade just in på mina sidor på CSN... Dom har nu fattat ett beslut...



och beslutet är...




















...skickat med post hem till mig! Ghaaa! Har jag väntat så länge, ja jag kan väl vänta en dag till då...

5 kommentarer, klicka här för att kommentera!:

Namárië sa...

Håller tummar och tår stenhårt för ett positivt besked!

Catti sa...

Men hoppas nu att det är ett BRA beslut! :)

Jag blir så himla störd av allt som pågpr runt omkring i skolan. Har försökt plugga där men det var ingen hit för mig haha. :D Jag har Alfon på dagis 9-15 nu och det är perfekt. Då får han leka ute, äta lunch, sova och äta mellis och under tiden får jag massor gjort hemma. Gud så bra det är med dagis! :)

Anna sa...

Så dem har ÄNTLIGEN gjort klart ditt ärende. Hoppas du får en bra beslut!

sanna sa...

jag har sett på tradera, men dock inte 92 :( måste kanske tom ha 98? jag köper alltid liiite större så han har ngt att växa i :)

Catti sa...

Har du fått beslutet? Kanske kommer idag. :)

Jo, jag gjorde faktiskt havregrynsgröt igårmorse redan och det gillade han bättre. Med äppelmos. :) Tänkte försöka hitta blåbärssylt men det finns typ inte? :O