21 maj 2012

Pysselprojekt!

Ikväll ska jag sätta igång med min projektlista som bara växer sig längre och längre ju mindre jag pysslar.

*Solhatt till Ludvig och mig
*Dyna till BT:n
*Dyna till Emmaljungorna (60-70talarna)
*Tunn mössa åt Ludvig
* Knickers åt Ludvig och Elenor

3 kommentarer, klicka här för att kommentera!:

Anonym sa...

Du borde börja producera dynor och säöja via Havfa!

Catti sa...

Ja, jag måste nog börja kriga lite mer.. Men så blir man alltid så "alltså jag överlever ju såklart, men det är ju lite jobbigt" när man är hos läkaren.. Man borde ju säga att man fan inte kan ha det såhär!

Catti sa...

Gud vad jag är blödig. Börjar fan gråta av dina ord - för jag vet att det är så jävla sant allting. Jättebra idé att ta med Anders. Det är ju han som pushar mig här hemma och som verkligen vill, mer än mig själv, att jag ska få hjälp. Men som sagt, man biter ihop för att man tänker på att det finns dom som har det sju resor värre.. Kramar! Vi får ses direkt vi kommer hem tycker jag :)