9 maj 2012

Listor

I looooove listor! Långa ordentliga med många underrubriker och små kommentarer, dom gör mig glad. I natt då jag inte kunde sova så påtade jag ihop en liten "to-do-lista".

- Hämta sandaler hos Jennie
- Lämna kartongen till Sanna
- Betala två räkningar
- Lämna tillbaka Ludvigs låneböcker på bibblan
- Maila ut lite extrafrågor
- Maila Marina
- Låna om några böcker åt mig
- Köpa naturgodis och toalettpapper
- Frys in päronkakan


Jag älskar listor, gör du?

2 kommentarer, klicka här för att kommentera!:

Jenny sa...

Åh, dessa listor! Kan vara vägen till lugnet emellanåt, men jag har också erfarenhet av att överdriva det här med listor. Listandet kan gå för långt också. Nu är jag inte så mkt listmänniska längre, men med jämna mellanrum ordnar jag upp en lätt stressad tillvaro med en lista.

Catti sa...

Jag listar också! :)

Jag har köpt 104 nu iallafall. :) Hoppas den blir bra! Men 98 blir nog för litet. :) Alfon har ju så grova armar.