22 maj 2012

Överkörd!

Ja, den här penicillinkuren tar död på mig, skulle kunna sova dygnet runt. Men så ser inte verkligheten ut. Mår lite bättre i övrigt dock tack o lov. Men INGET har blivit gjort på snart en månad varken hemma eller övrigt. Jag önskar ingen att må så här och jag trodde inte att en förkylning kunde däcka en så här. Det kändes omöjligt. Men så är inte fallet.

Idag är jag hemma, måste kurera hosta och öra, fixar inte att sitta i ljud just nu då det tjuter i örat och hostan gör att jag stör rätt mycket. Så idag har jag läst, skrivit, och vilat. Ätit penicillin och försökt tajma mat mellan tabletterna.

Hoppas att jag mår bättre till helgen!

1 kommentarer, klicka här för att kommentera!:

Catti sa...

Massa massa krya på. Alfon är helt däckad med.. Dumma vårförkylningar! :(