9 maj 2012

Panikskriver ni?

Äntligen har dimman lättat lite, ingen feber, men jag är död... Kan iofs bero på att idag är första dagen jag klivit upp ur soffan sen i fredags. Natten har varit usel, men jag hade inte förväntat mig nått annat heller.

Hostade massor i natt och kring 1 gick jag upp och la mig i soffan, Petter och Ludvig låg nere i sängen och Ludvig frågade flera gånger under natten om jag hade ont i halsen så jag ville inte störa mer.
Kring 2 somnade jag äntligen men rätt oroligt. Kring 4 kom Ludvig och var hungrig. Vi åt banan tillsammans och sen tittade vi på film tills det var dags för mig att stiga upp.

Nu sitter jag på skolan och försöker ta mig genom lite metodik böcker och annat trevligt, eftersom jag däckade förra veckan är min inlämning lite sen, men så får det vara. Vad ska man göra, är man vaken 3 timmar av dygnets 24 så är det inte så att man är människa.

Puss och hej på er alla fina och välkommen sköna maj, jag har längtat efter dig och ditt solljus!

1 kommentarer, klicka här för att kommentera!:

Catti sa...

men herregud vad sjuk du måste varit. :( Jag var lika död sist jag var sjuk. orkade inte ens ta mig mellan soffan och sängen.. fick hjärtklappning av att gå på toaletten osv. Usch! Hoppas du blir bättre nu :)