24 maj 2012

En rond med...

Gick en boxningsrond med mig själv i morse, jag förlorade kan man säga. Fick veta att en av mina intervjupersoner till uppsatsen hoppade av igår och där stod jag utan en stor del av uppsatsen. Tårar tårar och ångest. Efter ett långt samtal med min handledare på morgonen och många kloka ord, lite gorm och uppmuntran så ryckte jag upp mig och började ringa runt i VLL. Efter bara några timmar fick jag napp och i morgon gör jag om intervjun med en ny person. Fick möjlighet att lämna in första utkastet i morgon istället för, ja precis nu istället och en stor dos pepp och några sparkar i röven under dagens motiga samtal och telefonsamtal utan svar av en fantastisk handledare!

Tack Ulf för att du orkar lyssna på gråtande, panikande slutkörda studenter före klockan 9 en onsdagmorgon då första utkastet ska in.

0 kommentarer, klicka här för att kommentera!: