10 maj 2012

Nu får det fan vara nog!

Feber igen, givetvis för jag satt ju på skolan hela dagen igår för att komma någon vart i mitt skrivande.
Vart är högstadie-tänket när man behöver det? Vart är förståelsen över att man inte kan styra sjukdomar och vart är den nu väldigt tröga hjärncellen som ibland brukar se till att jag gör vettiga val? Det var inte ett bra val att åka på skolan igår, inte alls. Somnade efter middagen och vaknade igen kl 10 i morse, dunkande huvud, svettig och hög feber igen. Nu får det fan vara nog!!!!

Här vid köksbordet sitter jag nu igen med den fantastiskt höga trave böcker som krävs för att få detta arbete att likna något. Det liknar mest ett arbete av en person med flertalet personligheter inser jag. A work of a mad man.

1 kommentarer, klicka här för att kommentera!:

Jenny sa...

Krya på dig!