15 maj 2011

Underbar helg!

Helgen har varit helt fantasisk! Mamma och Linda kom på besök och på lördagen gjorde vi Arcusförsäljarna lite rikare.

Jag åkte hem med:
Duplo
En gunga till gungställningen
En julstjärna
Sandlådeleksaker
Två filmer, mjölktandsmössen
Järnväg + lok
En "Ella"-docka till (aka. Meckar Micke)
En skjuta-på-stång till Ludvigs cykel
Elenors födelsedagspresenter (Lite Fischer Price-fordon och en Cabbage Patch docka)
Och Ludvigs födelsedagspresent från mig och Petter, en oanvänd Tickel me Elmo.

Nu sitter jag i soffan och göra en "att göra lista" och grubblar på morgondagen, Ludvig är sjuk och jag har mycket att göra, troligtvis får Petter vara hemma så tar jag tisdagen.)

Hur har er helg varit?

1 kommentarer, klicka här för att kommentera!:

Catti sa...

Kul med fynd! :)