24 maj 2011

Besvärligt och härligt!

Ibland är det besvärligt, eller oftast, när man har med kommunen att göra. Nu är allt löst efter många turer fram och tillbaka och jag ska jobba e.m den 7 juni! Helt fantastiskt känns det verkligen och jag längtar så efter ungdomarna!

Det är över 2 år sen jag var där "på riktigt" med mitt gamla jobb och det känns som en evighet sen, när jag flyttade hit till Luleå blev mitt jobb en del av mitt liv och givetvis kändes det jobbigt att tappa den delen då jag blev sjukskriven under graviditeten med Ludvig. Nu är jag dock på väg tillbaka och kommer troligtvis få komma och jobba fler gånger under sommaren/hösten/vintern/våren då dom behöver vikarie med kort varsel.

Tänk vad underbart ett litet telefonsamtal kan vara!

2 kommentarer, klicka här för att kommentera!:

Anonym sa...

Oj vilken vändning! Men skönt om du är nöjd! :D

Catti sa...

Vad härligt! :D