27 maj 2011

Avslutning.

Den här dagen är en fin avslutning på ett långt år med mycket mycket roligt och nyttigt. Det har varit en fantastiskt år, kämpigt, struligt och med många skratt. Skolan hade jag inte saknat, men mitt liv som Sofia, mitt liv som någon annan än Mamma. Nu har jag inte haft det särskilt jobbigt då Petter varit lika mycket förälder som jag, men jag har nog ett större behov av egentid och rutiner än de flesta.


Idag skriver jag sista meningarna på rapporten, fixar fotnoter, källförteckning och sen skickar jag in den. Lunch blir troligtvis favorit sushi, men först lite Zumba på Inpuls för att komma igång med den träning som legat på is under kursens sista tre hektiska veckor.



I dag är helt enkelt en fantastisk dag och en hel fantastisk sommar med lek och bus!

1 kommentarer, klicka här för att kommentera!:

Catti sa...

Ja tänk, nu är häften gjort!