24 maj 2011

Trädgården tar form


Alla fröer är som sagt planterade, smultron och blommor. Rabattrensning står på schemat och potatissättning. Måste göra klart rabatten som jag påbörjade förra hösten måste fyllas och fixas.


Fick ett sms av fina Frida idag också som berättade att hon hade en kompis som skulle göra sig av med plattor så snart har vi kanske fixat en uteplats på "baksidan". Sitter och längtar till barndomens somrar och när jag ser på mina somrar ser jag mormor och morfars stuga, båtturer, kanelbullar, falukorv och oboy (ja tillsammans) Och att sola med morfar på baksidan av paradiset. (Paradiset är mormor och morfars stuga)

Önskar att jag hade lika fina solsängar som morfar och mormor hade, så hittar någon sånna, hojta till. Retro campingset för barn hämtar vi nere i Holmsund i Juli, men solsängar. I miss.

0 kommentarer, klicka här för att kommentera!: