8 april 2011

Så där ja!

Då ska vi vara effektiva! Två böcker uppslagna, har börjat skriva ner lite på uppgiften vi har under den här kursen, letat artiklar och söker även lite statistik. Det här blir bra! Frukost smörgåsen ligger framför mig och säger "Ät mig, annars blir det för nära till träningen" så jag funderar på att äta den trots att jag inte riktigt är sugen. Idag ska jag köra Zumba och sen blir det lite gym innan vi åker och hämtar Luddegubbe, lyckliga ungen som äntligen får vara på förskolan. Ingen kram fick jag i morse, bråttom bråttom hade han till "tlaaan" (Flygplan) och Fröken B. Åter till proffesioner i offentlig förvaltning, skriva minst ½ A4 och sen vidare!

1 kommentarer, klicka här för att kommentera!:

Catti sa...

Jag har aldrig heller klocka. Alltså jag gillar inte ens klocka på MIG egentligen.. Men ja, jag är ändå sugen och förra sommaren var jag som sagt väldigt nära att köpa en. :P Jag ska höra med Mr. Granberg ikväll om jag inte kan få köpa en. ;) Ses sen!