12 april 2011

Funderingar på presenter

Funderar lite på Ludvigs kommande födelsedag, den är dock 3 månader bort, men ni som känner mig vet hur jag är med planering av sånt här och att jag äääälskar kalas!

Till Ludvig kommer vi troligtvis INTE önska några mindre leksaker, han har mycket leksaker just nu som passar bra till hans ålder och därför känns det onödigt. Vad vi hittills kommit fram till är:

Gungställning
Rutschkana
Pool
Små trädgårdsmöbler
CD-skivor

1 kommentarer, klicka här för att kommentera!:

Catti sa...

Jag kan intyga att L inte behöver mer leksaker, om det är någon som inte tror dig. ;)

Tack! Och hoppas du också får ett bra resultat nu då! :)

Nej usch, jag är glad att jag inte ser eländet på dagis haha. När jag hämtade A en dag var hela hans kläder leriga, och han hade ätit lera, hade lera i hela ansiktet och så vidare.. Snälla lera försvinn! ;)