13 april 2011

Jag hatar!

Jag hatar hatar hatar att köpa nya Bh:ar, att prova och fråga och drälla och mäta och gorma. Jag vill ha typ C-kup, vill nån ha min F -G? Jag vill kunna köpa en snygg axelbandslös BH och använda en snygg axelbandslös klänning. Men nej, visste ni att det är toksvårt att hitta en axelbandslös BH som gör jobbet och sitter där den ska?

6 kommentarer, klicka här för att kommentera!:

Catti sa...

Trust me, det finns inga axelbandslösa BH:ar som sitter bra mer än 3 minuter. Jag har haft alla möjliga kupstorlekar från A till DD och inte nån gång har jag kunnat ha en axelbandslös BH som jag inte fått dra upp och fixa till varannan minut. Så misströsta inte! ;)

Namárië sa...

Know the feeling... Har visserligen bara DD, men det räcker :/ Men man ska väl inte klaga kanske?
Blir kanske roligare att köpa BH:ar och klänningar framöver? :)

fridons sa...

berlins säljer wonderbra som finns upp till h tror jag. De ska ju vara så bra. Har inte testat dom själv, dock.

Sofia sa...

Catti - Haha, då känns det bättre!
Jenny - Vad tänkte du? pga träningen?
Frida - Kanske måste prova en sån, har dom axelbandslösa?

fridons sa...

jo alltså det är ju grejen med dom; att dom är axelbandslösa. Finns bara i svart dock. Iaf i luleå. Men svart funkar ju under det mesta.

Anonym sa...

Jag har faktiskt en Wonderbra som är axelbandslös och som sitter bra där den ska. Dock inte världens skönaste, men det tror jag inte går att hitta med vår tuttstorlek. Små i kupstorleken dock, men finns till I (som jag fick ta :S). Kolla på Eleonora Laura (som för övrigt är bäst på att hjälpa en!) :)