11 april 2011

Buskompisar!

Lördagen passerade i effektivitetens tecken, Petter och snickaren började riva i blivande bastun och jag och Ludvig lekte och busade. Jag klippte ner Oliver ordentligt och sen tog jag och Ludvig årets första cykeltur. Innan middagen åkte Petter och Ludvig till Jula och köpte golvbrunnar till bastun. Middag blev en skinkstek med curlyfries (jag vet super nyttigt) rostade morötter och vitlöksbröd med ailoi. Men guuuuuuud så gott det blev! På lördagen tog vi det bara lugnt och helt plötsligt stod bästaste grannarna på bron och ville ha leksällskap och det fick dom, hela långa dagen! Petter och snickaren spenderade dagen i bastun och Ludvig och jag lekte, åt mumsig mat och hade det jättefint med Anna, Tyra, Ella, Johannes, Marie och pojkarna, Linda, Eddie och Mio. Efter all lek var vi alla vrålhungriga så familjen Lindgren- Ohlsson kom upp och åt viltskavswok med oss. En underbar helg helt enkelt med ett svettigt slut på Step med Anna!

1 kommentarer, klicka här för att kommentera!:

Catti sa...

Att det är härligt nu med våren, och leran.. Eeh. ;)