16 december 2010

Tyst och tungt

Just nu är det tyst och tungt inom mig. Tycker inte om känslan men den är nödvändig, man måste sörja och man måste göra det ordentligt. För några dagar sen somnade en barndomsväns storasyster in, det var något jag var berädd på, men ändå tog det mig helt på sängen. Även om vi inte setts på många år och jag har tappat kontakt med familjen så gråter jag i tid och otid känns det som. Det går inte förklara, det är så hemskt, jag hatar döden även om den är befriande.

Over and out, det är tyst och tungt idag och det ska det få vara.

2 kommentarer, klicka här för att kommentera!:

Li sa...

Skickar en STOR KRAM!

Catti sa...

Usch ja, det är så hemskt när människor går bort.. Det spelar liksom ingen roll om man står dem riktigt nära eller inte.. Det gör ändå ont!

Och ang. vår systemkamera så är den tyvärr inte i bästa skick så det är nog bättre om ni köper en ny. ;)