10 december 2010

It's FRIDAY

God morgon världen!
Här på bloggen känns det lugnt, dåligt om inlägg och om kommentarer, dåligt om läsare.
Kan det bero på att det är december och att dom flesta (även jag) har tankarna på annat håll? Skolan tar mycket tid, juridiken är intressant, men inget som verkligen ligger mig varmt om hjärtat, ett intressant och nödvändigt ont. Men glad är jag över att jag inte läser mer juridik än vad jag gör. Har just lyssnat på två föreläsningar om offentlighet och sekretess, och det var inte mycket som fastnade.

Men snart är det helg och 14 dagar kvar till julafton, alla klappar är köpta, ledighet är sökt från dagís och jobb, jag kommer tyvärr inte undan att vi har tenta ganska direkt efter jul tyvärr, så jag måste plugga.

Senare idag kommer ett inlägg om mina absoluta favorit grejer hemma, böckerna. Tyvärr inte böcker jag läser, utan dem jag tycker om att titta på.

Tack för igår kära vänner förresten, det blev en mysig glögg och me&I kväll!

0 kommentarer, klicka här för att kommentera!: