20 december 2010

Medvind!

Även om skolan tar kopiöst mycket tid så går det jävligt bra!
VG på förra kursen, har fått igen två uppgifter på juridik-kursen och båda vad godkända, en fick jag tom lite beröm på. Det känns bra när man lägger ner hjärta och själ på studierna, 40 timmar per vecka är ingenting, sitter varje dag och ibland blir det helgplugg ochkså. Men det ger resultat och det gör mig överlycklig! <3

3 kommentarer, klicka här för att kommentera!:

Ida sa...

Jag fick godkännt på hälso och sjukvårdrätt och positiva kommentarer om mina resonemang, känns jättebra. Jag hade en par stavfel på diktamen men det är ju inte så komplicerat att åtgärda.

Det känns bra att det faktiskt blir goda resultat av allt vårt slit!

Anonym sa...

Vad duktig du är! Det måste vara en skön känsla att känna att det går så bra! :)

Och så får du ta lite jullov nu ;)

Catti sa...

Du är BÄST! Så himla himla duktig. :)