28 december 2010

Min älskling är tillbaka

Min dator är tillbaka! Och den funkar!

En kille ringde från lastbilstationen och berättade att han inte hittade till oss, då var vi just på väg mot bensbyn och vilken slump han stod i Bensbyn och var vilse stackarn, så jag fick min datorn i handen och så åkte vi hem och han behövde inte villa sig ut på Brändön och leta efter våran gata utan skylt.

Nu blir det snart som vanligt med blogginlägg och bilder :)

3 kommentarer, klicka här för att kommentera!:

Catti sa...

Åh skönt att datorn är tillbaka :D Men hittade han inte till BRÄNDÖN?? haha :D det är ju inte så svårt ;) speciellt om han tagit sig till Bensbyn :P kul att julen varit så bra :) vi får höras! Kramis

Florida girl sa...

Tack!!
Det finns sa mycket vackert for sma barn har i USA!! Sag till om du vill ha hjalp att fa hem ett par skor till Ludde!! a
kram

Anonym sa...

Haha, jag har för mig att "er" gatuskylt hänger i ett snöre och dinglar vid postlådorna! :)