17 september 2009

Visst går tiden fort, men ändå sakta.

Jag tror inte att jag är skapt för att vara föräldraledig, eller så är det så att jag har för lite vänner här uppe...
Dom få vänner (dock väldigt bra vänner) jag har här uppe jobbar eller studerar, vilket inte lämnar många minuter över till att umgås. Måste nog ragga upp nå mer vänner, för dagarna går långsamt och jag är inte van att spendera mina dagar med att bara umgås med Ludvig, och när väl någon vill hitta på nått så har jag inget annat att prata om än Ludvig, för han hänger ju mer eller mindre på min arm 24-7. Och jag saknar att prata med andra vuxna...

Så snälla ni, vill ni hitta på nått eller har ni planer som ni vill dra med mig (oss) på, säg till. Mitt schema är typ tomt... JÄMT...

Jag vet att det blir bättre när han blir äldre, men just nu är det tråkigt...

0 kommentarer, klicka här för att kommentera!: