21 september 2009

Funderingar på kvällen

Kvällen är oftast en tid för funderingar och samtal, ikväll var det stora samtalsämnet våran kära son som inte ville sova, och inte sover än heller iofs. Tjuriga unge, undra vem han ärvt det av??

Men mina tankar kretsade kring det här med vänner och föräldraledighet, hur sakta veckorna går och vad jag vill göra med mitt liv i framtiden.
I veckan har jag två dagar med saker att göra, torsdag kommer Frida och hälsar på och på fredag ska vi till farbror doktorn med Ludde.
Nästa vecka ska vi promenera med Linnea någon dag och på fredag ska jag till farbror doktorn.

Jag måste hitta på mer att göra om dagarna...

Funderar även mycket på det här med jobb, jag älskar mitt jobb på många sätt, men ibland vill jag hitta på nått annat att göra, vad och om det blir får framtiden utvisa...

0 kommentarer, klicka här för att kommentera!: