9 september 2009

Tidig morgon

Ludvig vaknade 5:15 i morse och tyckte att nu är det morgon.
Alla medel för att få honom att somna om igen var förjäves.
Ludvig var vaken.


Ludde tittar på mig med en blick som verkar säga
"måste du fota när jag badar?"

Vi hade en bra morgon, bad och mys och sen åkte vi till Björkskatan,
handlade lite diverse bla blondering till mitt hår. Sen vidare mot stan,
hämtade mitt paket på Aurora och sprang på lite affärer.

Här får du se bilder på de senaste inköpen och senaste presenterna:


Söta finkläder från Faster Åsa i storlek 6 månader


Tre t-shirtar från HM, varav nr.2 och 3 har Petter köpt. Mössor
från Åhlens och tröja från HM (köpte givetvis byxorna också men
dom skickade fel så vi får se om vi någonsin får rätt brallor.


Bodysar från HM, älskar verkligen färgerna på deras bodys.


Byxor 1 och 2 från HM, Dom röda byxorna är från Kappahl och Overallen
är från Lindex och ett riktigt traderafynd för den var i perfekt skick!

Jag får snart inte handla mer i 62 för lådorna kommer att svämma över,
väntar dessutom på 4 tradera bodys i en massa roliga färger, hade inte
ordet "regnbågsbarn" redan haft en annan betydelse så hade nog Ludvig
varit ett utan att tveka, morsan älskar ju färg och mönster.

1 kommentarer, klicka här för att kommentera!:

Namárië sa...

Vilka härliga kläder! Tycker det är underbart att du köper lite blandade färger på kläderna till Ludde och inte snöat in på blått som så många andra :)