29 september 2009

Promenader, Mamma-fika och shopping

Dagen började mycket bra, vi åkte med Petter till stan myste lite på OK och sen promenerade vi till Kvantum och handlade ersättning till lilleman och plommon till mig (åt dock upp hälften så bara tre följde med hem).

Bestämde mig för att ta ett varv runt hälsans stig, ringde runt lite men fick inget svar någonstanns, haha. Kände mig verkligen som en småbarnsmorsa, klockan är 9.30 och ingen av mina vänner som bor i stan svarade :P

Efter promenaden shoppade jag lite, Leggings och en tunika åt mig och strumpor åt Ludvig och sen gick vi till Skurholmen för lite mysigt fika hos Erika. Kom ihåg blöjorna den här gången så nu är det en påse mindre i vårt hem.









2 kommentarer, klicka här för att kommentera!:

Jonna sa...

Åh va synd att vi inte kunde komma :/

Unknown sa...

Vad roligt nu såg ut att ha! Är så sött att prata med dig och höra lillkillen i bakgrunden! Skicka eller lägg upp en bild på tunikan också, den lät så annorlunda på beskrivningen :) Kram